外書講読(社会学)1A/外国書講読(英語)(2019年度)のページです。
(2019/4/11;適宜更新)
■課題の提出先:こちら(PSは授業で伝えたものです)
■スケジュール(4/11作成;6/11修正)
2章:
- 1 角田① 第4回(了)
- 2 各自読み、発表(了)
- 3 城方① 第4回(了)
- 4 松藤① 第4回(了)
- 5 佐藤① 第7回(了)
3章:
- 1 然① 第4回(了)
- 2
- 3 宮谷① 第5回(了)
- 4 角田② 第5回(了)
- 5 佐藤② 第7回(了)
4章:
- 1 茅場① 第5回(了)
- 2 高橋① 第6回(了)
- 3 城方② 第7回(了)
- 4 各自読む(了)
- 5 然② 第6回(了)
5章:
- 1 宮谷② 第6回(了)
- 2 高橋② 第6回(了)
- 3 松藤② 第7回(了)
- 4 宮谷③ 第8回(了)
- 5 茅場② 第8回(了)
6章:
- 2 佐藤③ 第8回(了)
- 3 松藤③ 第8回(了)
7章:
- 1 角田③ 第8回(了)
- 2 高橋③ 第9回(了)
- 3 茅場③ 第9回(了)
- 4 然③ 第9回(了)
- 5 城方③ 第11回(了)
A)
Zhao, Heyman, Chen, & Lee (2017). Praising young children for being smart promotes cheating, Psychological science, 1-3.
B)
Lau, Kay, & Spencer (2008). Loving those who justify inequality: The effects of system threat on attraction to women who embody benevolent sexist ideals, Psychological science,Vol.19, No.1, 20-21.
D)
Callan, Sutton, & Dovale (2010). When deserving translates into causing: The effect of cognitive load on immanent justice reasoning, Journal of Experimantal Social Psychology,46,1097-1100.